ЕФЕКТИВНЕ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ

ЕФЕКТИВНЕ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ
В умовах глобалізації ринку головною метою управління будь-яким підприємством стає забезпечення належної якості продукції, оскільки лише продукція високої якості може бути конкурентоспроможною. Саме жорстка конкуренція змушує керівників підприємств шукати нові підходи для виробництва продукції найвищої якості. Ефективне управління якістю стає зараз найважливішою передумовою успіху підприємства будь-якого виду діяльності та будь-якої форми власності, а досягнення конкурентних переваг неможливе без комплексного підходу на основі впровадження міжнародних стандартів якості.
Орган по сертифікації СЦ «СТАНДАРТ» надає послуги по сертифікації систем менеджменту на відповідність різним стандартам.
09 липня сертифікованими спеціалістами СЦ «Стандарт» проведений наглядовий аудит медичного центра репродуктивного здоров’я в місті Одеса на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO9001:2009 з позитивним результатом.
10 липня сертифікованими спеціалістами СЦ «Стандарт» проведений наглядовий аудит Санепідслужби в місті Київ на відповідність вимогам стандарту ISO9001:2008 з позитивним результатом.
Серед переваг впровадження систем управління якістю варто виділити такі, як:
§ підвищення якості продукції та послуг, рівня задоволеності споживачів;
§ розширення кола замовників та ринків збуту, отримання можливості співпраці з іноземними партнерами (при укладанні угод на поставку продукції партнери все частіше вимагають наявність сертифікованої системи управління якістю та безпечністю);
§ підвищення ефективності виробництва (система управління передбачає попередження, а не виправлення браку на кінцевій стадії виробництв, і, як наслідок, зниження відсотку браку);
§ підвищення ринкової вартості підприємства (за оцінками міжнародних реєстраторів сертифікація системи управління якістю підвищує ринкову вартість підприємства в середньому на 10 %);
§ покращення фінансових результатів за допомогою скорочення: відмов процесів або марної витрати матеріалів та часу; браку продукції, витрат на компенсацію за гарантією; втрат споживачів і ринків,
§ зміцнення ділової репутації підприємства, підвищення рівня його конкурентноздатності в очах споживачів, замовників, інвесторів;
§ можливість отримати переваги в тендерах, у залученні кредитів та інвестицій;
§ можливість використання сертифікату в рекламних цілях;
§ чіткий розподіл відповідальності та повноважень як в межах підрозділу, так і в межах всього підприємства.

Оставить комментарий

Ваш email не будет опубликован. Обязательные поля отмечены *

Вы можете использовать это HTMLтеги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>